Ik heb mijn nieuwe kaart ontvangen. Wat nu?

Uw kaart is stuk of vervallen?

  1. Uw pincode en kaartnummer blijven dezelfde.
  2. Betaal 1 keer met uw kaart in een winkel. Daarna kan u uw kaart ook contactloos en in de winkel gebruiken.
  3. Wijzig uw kaartgegevens in webshops, betaalapps en abonnementen (bv. voor streaming) waaraan u uw kaart koppelde.

U bent uw kaart kwijt of ze werd gestolen?

  1. U krijgt een sms of een bericht in Easy Banking met instructies om een pincode te kiezen. Kiest u uw code niet binnen de 7 dagen? Dan krijgt u per post een nieuwe code.
  2. Betaal eenmaal met uw kaart in een winkel. Nadien kan u uw kaart ook contactloos en in de winkel gebruiken.
  3. Wijzig uw kaartinfo bij webshops, betaalapps en abonnementen (bv. voor streaming) waaraan u uw kaart koppelde.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: