Ik heb 3 foutieve pincodes ingevoerd bij het gebruik van mijn debetkaart. Wat moet
ik doen?
Deblokkeer de pincode van uw debetkaart meteen via Easy Banking App:
1. Meld u aan in Easy Banking App.
2. Ga naar Mijn diensten en vervolgens Rekeningen en kaarten.
3. Tik op de kaarten die gekoppeld zijn aan de rekening en selecteer de gewenste kaart. Druk op Deblokkeren of bekijken.
4. Tik op Deblokkeren en bevestig met uw Easy Banking code.
Gebruik uw kaart nadien eenmaal aan een geldautomaat van onze bank. Het volstaat om uw pincode in te toetsen. Nadien kan u uw kaart opnieuw online en in de winkel gebruiken.
Gaat het om een kredietkaart of maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel dan het Easy Banking Centre via Communicatie, dan Hulp en contact in Easy Banking App of bel + 32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.