Hoe kan ik mijn rekeningen groeperen in Easy Banking Web?

1. Meld u aan in Easy Banking Web op een computer of tablet .
2. Bovenaan in de groene balk zal u Geselecteerde groep met daaronder de naam van de actieve groep zien staan. Standaard staat er Alle rekeningen.
3. Klik op Alle rekeningen of op de naam van de actieve groep en kies voor Nieuwe groep toevoegen.
4. Vul bovenaan in het kader dat nu verschijnt een naam voor uw groep in. Vink vervolgens de rekeningen aan die u aan deze groep wilt toevoegen en klik onderaan op Bewaren.
5. De groep die u net heeft aangemaakt wordt automatisch geactiveerd.
6. Door in de groene balk op de groepsnaam te klikken, kan u wisselen tussen bestaande groepen en kan u bijkomende groepen aanmaken.
7. De groep die actief was wanneer u zich afmeldde, zal geactiveerd blijven wanneer u opnieuw aanmeldt op Easy Banking Web.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: