Hoe betwist ik een betaling uitgevoerd met een kredietkaart?

Contacteer de handelaar en vraag om u terug te betalen. Bij een geschil betwist u de betaling via www.mijnkaart.be.

Als u betaalde met een Mastercard Gold, dan kan u ook de verzekering "Aankoopgarantie Internet" of de verzekering "Aankoopgarantie" aanspreken. Bel naar 02 664 45 25 (bereikbaar van 8u tot 18u30) .

Deze punten kunnen helpen met het herkennen van een betaling:

  1. Controleer de betalingsdatum. Hebt u op dat moment een betaling gedaan? Het kan ook om een oudere betaling gaan die tot nu toe niet betaald werd.
  2. Gebruikt iemand anders uw kaart wel eens? Zo ja, heeft deze persoon recent iets gekocht?
  3. Hebt u een lopend abonnement dat uw met uw kredietkaart betaald?
  4. Zoek naar de naam van de handelaar. De informatie die u vindt, kan u helpen de betaling te herkennen.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: