De voordelen van de telefonische assistent
We zijn altijd op zoek naar manieren om u het leven makkelijker te maken. Ontdek de voordelen van het nieuwe telefonisch onthaal.
Wilt u ons bellen voor advies of voor een vraag over uw bankzaken, kredieten of verzekeringen? Uw telefonisch onthaal wordt naar een hoger niveau getild met een spraakassistent.
Gedaan met meerkeuzemenu's! Uw nieuwe, intuïtievere telefonische assistent luistert naar u en verwerkt uw vragen nauwkeuriger. Zoals altijd even makkelijk, snel en veilig!
Bel naar het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Stel uw vraag rechtstreeks aan de telefonische assistent. Hij antwoordt en verwijst u door naar de juiste expert of naar Easy Banking Phone.
Omdat wij u de beste service willen bieden, evolueert onze telefonische ondersteuning. Dankzij artificiële intelligentie is ze in staat om:
De voordelen van de telefonische assistent
We zijn altijd op zoek naar manieren om u het leven makkelijker te maken. Ontdek de voordelen van het nieuwe telefonisch onthaal.
Verbeterde belervaring
Deze persoonlijke service vult onze experts perfect aan. Reken op een efficiëntere en snellere afhandeling dankzij een innovatieve technologie die de reden van uw oproep achterhaalt.
Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk
Een intuïtieve service vervangt het meerkeuzemenu door spraak. Stel uw vraag, de assistent luistert en begrijpt uw vraag, en dat in eenvoudige taal.
Veiligheid gegarandeerd
U profiteert nog altijd van hetzelfde veiligheidsniveau. Voer uw klantnummer en uw geheime code voor Easy Banking Phone gerust in. De verwerkte gegevens zijn altijd vertrouwelijk en veilig.
Toekomstbestendige technologie
De spraakassistent leert en verwerkt steeds meer vragen en wint tegelijkertijd aan kwaliteit. Door hem te gebruiken, draagt u rechtstreeks bij aan zijn verdere ontwikkeling.
Afhankelijk van uw vraag zijn er twee mogelijke scenario's: of u wordt doorgestuurd naar de Easy Banking Phone, of u krijgt de juiste expert aan de lijn. U kunt ook een passende oplossing krijgen.
Een vraag? Advies? Bel naar het Easy Banking Centre. De telefonische assistent zal u uitnodigen om uw vraag te formuleren.
Formuleer in een paar woorden de reden van uw oproep. Bijvoorbeeld: "Ik heb hulp nodig met mijn app."
Afhankelijk van uw vraag wordt u doorverwezen naar een expert of naar Easy Banking Phone.
Een praktische of dringende vraag? Onze adviseurs staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Zij helpen u graag verder.
Op afspraak ontmoet u uw adviseur via videogesprek. U geniet dezelfde expertise als in het kantoor. U ziet elkaar op afstand, via een beveiligde verbinding, waar u ook bent.
Uw saldo checken, een factuur betalen, een rekeninguittreksel raadplegen enz. Met Easy Banking App en Easy Banking Web regelt u uw bankzaken in enkele klikken, waar en wanneer u maar wilt.
©2024 BNP Paribas Fortis
Sessienummer: