Veelgestelde vragen
Ik kan het fiscale attest niet afdrukken. Hoe los ik dit op?
Mogelijk werd de pop-upblokkering van uw browser ingeschakeld.
U kan dit zo aanpassen:
Via Internet Explorer:
- Open Internet Explorer.
- Klik in de rechterbovenhoek op het tandwiel (Extra) en kies voor Internet opties.
- Schakel op het tabblad Privacy, onder Pop-upblokkering, het selectievakje voor Pop-upblokkering inschakelen uit en klik vervolgens op OK.
Via Google Chrome:
- Open Chrome.
- Klik op de drie punten in de rechterbovenhoek.
- Klik op Instellingen.
- Klik op onderaan op Geavanceerd.
- Klik op Instellingen voor content in het gedeelte Privacy.
- Klik op Pop-ups en omleidingen. Indien er Geblokkeerd staat, klik er dan op om pop-ups toe te staan.
Via Mozilla Firefox:
- Open Mozilla Firefox.
- Klik op de drie strepen in de rechterbovenhoek en kies Opties.
- Selecteer Inhoud.
- Haal bij Pop-upvensters blokkeren het vinkje weg om het blokkeren van pop-ups volledig uit te schakelen.
Via Safari:
- Open Safari.
- Ga naar de menubank: Safari en dan Voorkeuren.
- Open het tabblad Beveiliging en vink de optie Blokkeer pop-upvensters uit.
Via Microsoft Edge:
- Open Microsoft Edge;
- Klik rechtsboven op de drie punten.
- Selecteer Meer en vervolgens Instellingen en scroll omlaag om Geavanceerde instellingen weergeven aan te klikken.
- Onder Blokkeer pop-ups schakelt u de optie om pop-ups te blokkeren uit.