Veelgestelde vragen
Ik ben verhuisd en de uitgavenstaten van mijn kredietkaart komen nog op mijn oude adres. Wat moet ik doen?
Indien uw identiteitskaart al werd ingelezen, dan kunt u via Easy Banking Web ook zelf het adres aanpassen. Liet u uw domicilieadres nog niet door osn wijzigen, dan nodigen we u uit om dat eerst te doen.
- Ga naar het overzicht van uw kaarten.
- Klik rechts van uw kredietkaart op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
- Kies voor Mijn adressen.
- Pas uw adres aan, druk op Volgende en bevestig met uw kaart en kaartlezer. U kan hier ook kiezen om uw uitgavenstaten elektronisch via Zoomit te ontvangen.
Werd uw identiteitskaart nog niet ingelezen, dan nodigen we uit om uw nieuwe ID te registreren via de instellingen van Easy Banking Web. U hebt hiervoor een Belgische eID en een kaartlezer voor elektronische identiteitskaarten nodig.
Hebt u geen Belgische eID of geen kaartlezer voor elektronische identiteitskaarten, dan kunt u terecht bij ons Easy Banking Centre via Contact onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00.