DAGELIJKS BANKIEREN

Geavanceerde telefonische assistent

PRAKTISCH

Uw telefonisch onthaal evolueert

Wilt u ons bellen voor advies of voor een vraag over uw bankzaken, kredieten of verzekeringen? Uw telefonisch onthaal wordt naar een hoger niveau getild met een spraakassistent.

UW VOORDELEN

Intuïtieve telefonische assistent

Gedaan met meerkeuzemenu's! Uw nieuwe, intuïtievere telefonische assistent luistert naar u en verwerkt uw vragen nauwkeuriger. Zoals altijd even makkelijk, snel en veilig!

MEER INFO

Bel onze experts

Bel naar het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Stel uw vraag rechtstreeks aan de telefonische assistent. Hij antwoordt en verwijst u door naar de juiste expert of naar Easy Banking Phone.

Technologie tot uw dienst

Omdat wij u de beste service willen bieden, evolueert onze telefonische ondersteuning. Dankzij artificiële intelligentie is ze in staat om:

  • de reden van uw oproep te achterhalen;
  • u door te verwijzen naar de juiste expert of naar Easy Banking Phone.

De voordelen van de telefonische assistent

We zijn altijd op zoek naar manieren om u het leven makkelijker te maken. Ontdek de voordelen van het nieuwe telefonisch onthaal.

Verbeterde belervaring

Deze persoonlijke service vult onze experts perfect aan. Reken op een efficiëntere en snellere afhandeling dankzij een innovatieve technologie die de reden van uw oproep achterhaalt.

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Een intuïtieve service vervangt het meerkeuzemenu door spraak. Stel uw vraag, de assistent luistert en begrijpt uw vraag, en dat in eenvoudige taal.

Veiligheid gegarandeerd

U profiteert nog altijd van hetzelfde veiligheidsniveau. Voer uw klantnummer en uw geheime code voor Easy Banking Phone gerust in. De verwerkte gegevens zijn altijd vertrouwelijk en veilig.

Toekomstbestendige technologie

De spraakassistent leert en verwerkt steeds meer vragen en wint tegelijkertijd aan kwaliteit. Door hem te gebruiken, draagt u rechtstreeks bij aan zijn verdere ontwikkeling.

Enkele voorbeelden en tips

Afhankelijk van uw vraag zijn er twee mogelijke scenario's: of u wordt doorgestuurd naar de Easy Banking Phone, of u krijgt de juiste expert aan de lijn. U kunt ook een passende oplossing krijgen.

Tips en tricks

  • maak eenvoudige en korte zinnen, maximaal één of twee tegelijk
  • misschien wordt u gevraagd om te bevestigen
  • aarzel niet om te herformuleren

Voorbeelden

  •  “Ik wil Phone Banking gebruiken."
  •  “Ik wil een woonlening aanvragen.”
  • Ik ben mijn kaart kwijt.”
IN DRIE STAPPEN

Hoe werkt de telefonische assistent?

1

Bel 02 762 60 00

Een vraag? Advies? Bel naar het Easy Banking Centre. De telefonische assistent zal u uitnodigen om uw vraag te formuleren.

2

Stel uw vraag

Formuleer in een paar woorden de reden van uw oproep. Bijvoorbeeld: "Ik heb hulp nodig met mijn app."

3

Praat met de juiste persoon

Afhankelijk van uw vraag wordt u doorverwezen naar een expert of naar Easy Banking Phone.

Uw bank is er voor u

  • Het Easy Banking Centre

    Een praktische of dringende vraag? Onze adviseurs staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Zij helpen u graag verder.

    Contacteer ons

  • Ook via videogesprek

    Op afspraak ontmoet u uw adviseur via videogesprek. U geniet dezelfde expertise als in het kantoor. U ziet elkaar op afstand, via een beveiligde verbinding, waar u ook bent.

    Videogesprek

  • Uw online en mobiele bank

    Uw saldo checken, een factuur betalen, een rekeninguittreksel raadplegen enz. Met Easy Banking App en Easy Banking Web regelt u uw bankzaken in enkele klikken, waar en wanneer u maar wilt.

    Easy Banking App en Web

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: