Geavanceerde telefonische assistent
Uw telefonisch onthaal evolueert
Wilt u ons bellen voor advies of voor een vraag over uw bankzaken, kredieten of verzekeringen? Uw telefonisch onthaal wordt naar een hoger niveau getild met een spraakassistent.
Intuïtieve telefonische assistent
Gedaan met meerkeuzemenu's! Uw nieuwe, intuïtievere telefonische assistent luistert naar u en verwerkt uw vragen nauwkeuriger. Zoals altijd even makkelijk, snel en veilig!
Bel onze experts
Bel naar het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Stel uw vraag rechtstreeks aan de telefonische assistent. Hij antwoordt en verwijst u door naar de juiste expert of naar Easy Banking Phone.
Technologie tot uw dienst
Omdat wij het beste voor u willen, evolueert onze telefonische ondersteuning. Dankzij artificiële intelligentie is ze in staat om:
- de reden van uw oproep te achterhalen;
- u door te verwijzen naar de juiste expert of naar Easy Banking Phone.
De voordelen op een rijtje
We zijn altijd op zoek naar manieren om u het leven makkelijker te maken. Ontdek de voordelen van het nieuwe telefonisch onthaal.
Verbeterde belervaring
- Een persoonlijke service, die onze experts perfect aanvult.
- Een efficiëntere en snellere afhandeling dankzij innovatieve technologie die de reden van uw oproep achterhaalt.
Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk
- Een intuïtieve service die het meerkeuzemenu vervangt door spraak.
- Stel uw vraag, de assistent luistert en begrijpt uw vraag.
- Eenvoudige taal.
Veiligheid gegarandeerd
- Nog altijd hetzelfde veiligheidsniveau!
- Voer uw klantnummer en uw geheime code voor Easy Banking Phone in.
- De verwerkte gegevens zijn altijd vertrouwelijk en veilig.
Toekomstbestendige technologie
- De spraakassistent leert en verwerkt steeds meer vragen en wint tegelijkertijd aan kwaliteit.
- Door hem te gebruiken, draagt u rechtstreeks bij aan zijn verdere ontwikkeling.
Enkele voorbeelden en tips
Afhankelijk van uw vraag zijn er twee oplossingen mogelijk: Easy Banking Phone of een expert aan de lijn. U kunt ook een aangepaste oplossing krijgen.
Voorbeelden
- “Ik wil Phone Banking gebruiken."
- “Ik wil een woonlening aanvragen.”
- “Ik ben mijn kaart kwijt.”
Tips en tricks
- Maak eenvoudige zinnen, max. 1 of 2.
- Misschien wordt u gevraagd om te bevestigen.
- Aarzel niet om te herformuleren.
Hoe werkt het?
1
Bel 02 762 60 00. Een vraag? Advies? Bel naar het Easy Banking Centre. De telefonische assistent zal u uitnodigen om uw vraag te formuleren.
2
Stel uw vraag. Formuleer in een paar woorden de reden van uw oproep. Bijvoorbeeld: "Ik heb hulp nodig met mijn app."
3
Praat met de juiste persoon. Afhankelijk van uw vraag wordt u doorverwezen naar een expert of naar Easy Banking Phone.
Hebt u nog vragen?
Uw bank is er voor u
Het Easy Banking Centre
Een praktische of dringende vraag? Onze adviseurs staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Zij helpen u graag verder.
Ook via videogesprek
Op afspraak ontmoet u uw adviseur via videogesprek. U geniet dezelfde expertise als in het kantoor. U ziet elkaar op afstand, via een beveiligde verbinding, waar u ook bent.
Uw bank online en mobiel
Uw saldo checken, een factuur betalen, een rekeninguittreksel raadplegen enz. Met Easy Banking App en Easy Banking Web regelt u uw bankzaken in enkele klikken, waar en wanneer u maar wilt.
Veelgestelde vragen
Geen resultaten gevondenGeen resultaten gevondenZoekresultaten
Telefonische assistent
In welke taal kan ik de telefonische assistent aanspreken?
De spraakassistent op nationale lijnen alleen beschikbaar in het Frans (02 762 20 00) en het Nederlands (02 762 60 00) . Het Easy Banking Centre blijft de vragen in het Engels en het Duits behandelen.
Is de nieuwe spraakassistent beveiligd?
Ja. Hij biedt dezelfde veiligheid als het meerkeuzemenu. U wordt verzocht om de oproep te beveiligen via uw klantnummer en uw Easy Banking Phone-code of via de veiligheidsvragen. Uw gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld.
Worden de gesprekken met de telefonische assistent opgenomen?
Wanneer u met de spraakassistent communiceert, kunnen uw gesprekken worden opgenomen. Zoals bij elk op AI gebaseerd systeem, worden soms interacties (ongeveer 1%) gebruikt om de tool te trainen en te verbeteren.
Hiervoor gebruiken we alleen interacties met de spraakassistent en geen gesprekken met onze experts.
De gegevens worden geanonimiseerd en gecategoriseerd. Voor de ontwikkeling van de spraakassistent doen we beroep op een externe partner die wereldleider is op dit vlak. Het is onmogelijk voor hen om te weten wie een gesprek voerde.
Uw gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld en respect voor uw privacy is dan ook gegarandeerd.
Wat als ik liever met een adviseur praat dan met de telefonische assistent?
Dat hoeft u niet te verduidelijken. De spraakassistent verwijst u sowieso door naar een medewerker, tenzij u toegang wenst tot Easy Banking Phone. Het volstaat om de reden van uw oproep te vermelden.
Wat gebeurt er als ik ophang terwijl de telefonische assistent met me praat?
Als u ophangt, beëindigt u het gesprek. U moet ons dan terugbellen als u met een van onze experts wilt praten.
Wat gebeurt er als de telefonische assistent mijn vraag niet begrijpt?
Als de assistent uw vraag na enkele pogingen niet heeft begrepen, blijf dan aan de lijn. Uw oproep wordt dan automatisch doorgeschakeld naar het meerkeuzemenu.
Hoe kan ik het saldo van mijn rekening raadplegen of mijn verrichtingen uitvoeren via Easy Banking Phone met de telefonische assistent?
Om vlot toegang te krijgen tot het menu van Easy Banking Phone zoals u het kent (om het saldo van uw rekening te raadplegen of een overschrijving uit te voeren), raden wij u aan om uw vraag te stellen met vermelding van de dienst ‘Phone Banking’. Bijvoorbeeld: “Ik wil Phone Banking gebruiken.”