Uw mening telt

Vertel het ons

U verwacht een foutloze service van uw bank. Terecht.

Soms gaat het evenwel eens mis en bent u niet tevreden. Blijf er niet mee zitten als u ontevreden bent. Vertel het ons.

U krijgt onze onverdeelde aandacht. Bovendien zoeken wij naar een snelle oplossing.

U vindt alle mogelijkheden hieronder of u kunt ze uitgebreid nalezen in onze brochure. Kijk hier voor de brochure.

Bij wie kunt u terecht?

Neem contact op met uw vertrouwde gesprekspartner bij BNP Paribas Fortis. Deel uw ontevredenheid mee aan uw vertrouwde gesprekspartner of kantoordirecteur.

Hij of zij beschikt over tal van mogelijkheden voor een snelle oplossing.

Vertelt u het liever telefonisch of in een formulier?

  • U belt naar 02 762 60 00 (ma - vrij: 7 u. - 22 u.; za: 9 u. - 17 u.)
  • U vult het het formulier in. Vermeld geen vertrouwelijke informatie.
  • Raakt het probleem niet naar tevredenheid opgelost? Kijk hier voor de volledige klachtenprocedure.

Gelieve het formulier enkel te gebruiken om een ontevredenheid te melden. Voor vragen kan u steeds terecht bij uw vertrouwde gesprekspartner of kantoordirecteur.

U gaat niet akkoord met de oplossing van het Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis?

Kunt u ook met dit voorstel niet akkoord gaan, dan kunt u, als particulier, contact opnemen met hetzij Ombudsfin (ombudsman in financiële geschillen), hetzij de Ombudsman van de Verzekeringen.

Als zelfstandige of onderneming, kunt u ook voor bepaalde types klachten terecht bij Ombudsfin. Raadpleeg in dat geval echter eerst voor meer details de weergegeven website:

Betreft uw klacht een bankproduct? Leg uw dossier schriftelijk voor aan:

Betreft uw klacht een verzekeringsproduct? Leg uw dossier schriftelijk voor aan:

Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook gebruik maken van het formulier dat op de site van de onlinegeschillenbeslechting-platform van Europese Unie beschikbaar is.

Wanneer kunt u een antwoord verwachten?

Wij stellen alles in het werk om u zo spoedig mogelijk een antwoord te bezorgen. In afwachting van ons antwoord bezorgen wij u binnen de 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.

In dat ontvangstbewijs informeren wij u over de termijn waarbinnen u een antwoord zult ontvangen (doorgaans maximaal 1 maand). Als we meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, ontvangt u van ons na de oorspronkelijk aangekondigde termijn informatie over het verloop van uw dossier en een nieuwe deadline.

Aan wie kunt u een suggestie meedelen? Een compliment geven?

Uw ideeën voor de verbetering van onze diensten en producten zijn bijzonder welkom. De specialisten kwaliteitszorg kijken uit naar uw mening. Klik op de passende link:

Wij kennen graag uw mening

BNP Paribas Fortis wil weten wat zijn klanten denken. Daarom geven wij geregeld opdrachten voor marktonderzoek. Dankzij uw deelname kunnen wij onze service verbeteren.

U wordt gevraagd voor een marktonderzoek en u hebt daar vragen bij?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: