DAGELIJKS BANKIEREN

Een expert aan de lijn

PRAKTISCH

Een team van specialisten

Een dringende vraag? Advies nodig? Onze adviseurs helpen u graag verder en begeleiden u via telefoon, chat, mail, sociale media of op afspraak via videogesprek.

UW VOORDELEN

Ruime openingsuren

Contacteer ons op het moment dat u het best past, ook na de kantooruren. Onze adviseurs van het Easy Banking Centre zijn op weekdagen bereikbaar van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

MEER INFO

Een eersteklas klantenservice

Onze spraakassistent verwijst u door naar de expert die u nodig hebt.
Als u ons contacteert via Easy Banking App, spreekt u met een adviseur via een beveiligde telefoonlijn.

De technologie in dienst van de mens

Onze experts staan voor u klaar

Of het nu gaat om uw dagelijkse verrichtingen, advies over een verzekering, een belegging of een project, onze adviseurs staan voor u klaar.

Onze spraakassistent

Omdat we ernaar streven u de beste service te bieden, identificeert een spraakassistent de reden van uw oproep en schakelt u door naar de juiste expert.

Contacteer ons

Hoe contact opnemen met onze adviseurs via een beveiligde lijn?

Voor uw veiligheid en om uw verrichtingen en projecten strikt vertrouwelijk te bespreken, worden sommige vragen enkel via onze beveiligde lijn behandeld.

Via Easy Banking App

Kies via het menu 'Communicatie' in Easy Banking App de optie 'Help en contact'.

Selecteer de categorie en het onderwerp van uw vraag en leg contact met de juiste expert van het Easy Banking Centre via een beveiligde lijn.

Meer weten over Easy Banking App

Via Easy Banking Phone

Geen smartphone? Bel onze adviseurs op een veilige manier, met uw persoonlijke 5-cijferige code voor Easy Banking Phone op 02 762 60 00. U kan deze code instellen en/of wijzigen in Easy Banking Web.

Met deze code hebt u ook toegang tot de selfservice voor het uitvoeren van uw bankverrichtingen via de telefoon.

Meer weten over Easy Banking Phone

Onze experts staan voor u klaarBel 02 762 60 00

Hoe werkt de spraakassistent?

1

Bel 02 762 60 00

Onze spraakassistent verzoekt u om uw vraag te formuleren.

2

Stel uw vraag

Formuleer in een paar woorden de reden van uw oproep. Bijvoorbeeld: "Ik heb hulp nodig met mijn app."

3

Spreek met de juiste expert

Afhankelijk van uw vraag wordt u doorverwezen naar een expert of naar Easy Banking Phone.

OOK INTERESSANT VOOR U

Begeleiding op maat

  • Selfbanking in alle vrijheid

    Met onze online en mobiele bankdiensten beheert u uw rekeningen, kaarten, betalingen, beleggingen, verzekeringen… helemaal zelf, waar en wanneer u maar wil. Op uw smartphone, tablet of computer. Zelfstandig en in alle veiligheid.

    Maak kennis met digitaal bankieren

  • Afspraak via videogesprek

    U wil of kan u niet verplaatsen? Spreek af met uw adviseur via videogesprek (ma-vr 7 tot 21.30 uur, za 9 tot 16.30 uur). U kan gebruikmaken van dezelfde expertise als in het kantoor en het gesprek verloopt via een beveiligde verbinding, waar u ook bent.

    Maak een afspraak

  • De Community beantwoordt uw vragen

    De Community is een forum voor de uitwisseling van informatie tussen klanten en moderators. Daar kan iedereen vrij vragen stellen of beantwoorden en ervaringen delen. Kortom, een schat aan informatie 24/7 beschikbaar!

    Stel uw vraag aan de Community

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: