Menu

Easy Banking Centre

  • uw aanspreekpunt op afstand voor advies en dienstverlening;
  • ruime openingsuren;
  • digitaal en toch persoonlijk.

Uw bank op afstand

U wilt een courante verrichting uitvoeren? U hebt advies nodig over een product of een dienst? U wilt meer weten over dagelijks bankieren, leningen, verzekeringen, beleggingen of mobiele kanalen? Voor al die zaken kunt u een beroep doen op de adviseurs van het Easy Banking Centre (EBC). Ze staan tot uw dienst van maandag tot vrijdag van 7u 's morgens tot 22u 's avonds en op zaterdag van 9u tot 17u.

EBC is er trouwens niet enkel voor particuliere klanten. Ook zelfstandigen en ondernemingen kunnen er terecht voor hun bankzaken.

U hoeft zich bovendien geen zorgen te maken over de veiligheid. Easy Banking Phone (een beveiligde lijn met een code + een link naar informatie op de site) maakt het voor de adviseurs in het EBC mogelijk om op een uiterst veilige manier via de telefoon informatie door te geven aan klanten.

Uw bankrelatie bij de hand

Het Easy Banking Centre is niet alleen de plaats waar u terechtkunt voor uw bankverrichtingen of voor inlichtingen. Het EBC is ook een aanspreekpunt voor relatiebankieren. U vindt er net zoals in onze kantoren adviseurs met een eigen klantenportefeuille. Ze contacteren proactief hun klanten om ze in alle domeinen advies te geven. Dat is heel handig en comfortabel als u weinig tijd hebt of u niet fysiek naar onze kantoren wilt (of kunt) begeven.

Bent u Priority-klant? Dan kunt u via Priority by James een persoonlijke adviseur krijgen, die u proactief contacteert. Het is een uniek concept in België, een service op maat die voldoet aan de specifieke verwachtingen van onze klanten. Zowel op het vlak van de kwaliteit van de relatie als van de dienstverlening.

Bent u Private Banking-klant? Voor u bieden we met Private Banking by James ook vanuit het EBC de volledige service aan.

Al onze adviseurs in het EBC geven dus gespecialiseerd advies aan hun klanten, via alle digitale kanalen (web conference, telefoon, mail). Op het tijdstip dat u verkiest en via het kanaal dat uw voorkeur wegdraagt.

Het Easy Banking Centre en ons kantorennet vullen elkaar perfect aan.

De troeven van het Easy Banking Centre

  • 83 uur per week bereikbaar: van 7u 's morgens tot 22u 's avonds, en op zaterdag van 9u tot 17u;
  • gebruik van de nieuwste technologieën: chat, mail, sociale media, web conference;
  • advies en dienstverlening voor alle klanten, maar ook relatiebankieren op afstand.

U wilt meer weten of u hebt een vraag voor onze adviseurs?

Bel ons op het nummer 02 762 60 00.

Voor de Algemene voorwaarden Easy Banking Phone en Easy Banking Web, klik hier.

klik hier om het filmpje van James te bekijken