Menu

Easy Banking Centre

Nog beter bereikbaar

De adviseurs van het Easy Banking Centre staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Een menselijke en persoonlijke dienstverlening op afstand

Is uw adviseur in uw vertrouwde kantoor momenteel niet bereikbaar?

Het Easy Banking Centre en ons kantorennetwerk werken perfect samen om u een service op maat van uw behoeften te garanderen.

Uw bank binnen handbereik

Het Easy Banking Centre laat u in zijn expertise delen via zijn advies en dienstverlening. Het helpt u ook om op afstand contact te hebben met uw bank.

De recentste communicatietechnologieën

U beschikt graag over de juiste informatie op het juiste moment, en daarom zetten wij alle digitale communicatiekanalen in: e-mail, sociale netwerken, videocall, chat ...

Bankieren op uw manier met het Easy Banking Centre

Wij zijn er voor élke klant

Neem contact op met onze adviseurs van het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00, u krijgt alle begeleiding en advies die u wilt. Makkelijk en handig als u weinig tijd hebt of niet naar het kantoor kunt komen.

  • Bent u klant van Priority Banking? U kunt dan, naast uw adviseur in uw kantoor, ook altijd een beroep doen op onze service Priority Banking by James op het nummer 02 433 41 69.
  • Bent u cliënt van Private Banking? Naast uw Private Banker kunt u rekenen op de expertise van onze adviseurs Private Banking by James op het nummer 02 433 40 51.
  • Bent u ondernemer? Onze gespecialiseerde adviseurs binnen het Easy Banking Centre zorgen voor een uitstekende service op het nummer 02 433 43 31.

Meteen de juiste adviseur aan de lijn

Vermijdt u liever het keuzemenu op 02 762 60 00? Via Easy Banking App neemt u snel en eenvoudig contact op met het Easy Banking Centre:

  • Meld u aan in de app.
  • Kies ‘Bel ons’ in het contactmenu.
  • Selecteer een onderwerp.

U wordt dan op onze beveiligde telefoonlijn meteen doorgeschakeld naar de juiste persoon, die weet wie u bent en die uw dossier kent. Zonder dat u uw bankkaart, klantnummer, toegangscode of beveiligingsvragen nodig heeft.

Easy Banking Phone

Via Easy Banking Phone (een met een code beveiligde telefoonlijn) kunt u contact opnemen met onze adviseurs en met hen praten. Bovendien kunnen wij u in alle veiligheid informatie geven. Binnen Easy Banking Phone kunt ook u uw overschrijvingen uitvoeren, verrichtingen op uw rekening(en) raadplegen met de toetsen van uw gsm of uw vaste telefoon, binnen een beveiligde omgeving.

Videocall

Easy Banking Chat