Een expert aan de lijn
Een team van specialisten
Een dringende vraag? Advies nodig? Bel ons! Onze experts helpen u met plezier verder. Bovenop de persoonlijke service van uw vertrouwde kantoor.
Ruime openingsuren
Contacteer ons wanneer het voor u past, zelfs buiten de kantooruren. Onze adviseurs zijn tijdens de week bereikbaar van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Via telefoon of videogesprek
Een dringende vraag? Via onze beveiligde telefoonverbinding hebt u meteen de juiste expert aan de lijn. Voor meer uitgebreid advies maken we graag een afspraak voor een videogesprek.
Een expert aan de lijn
Voor uw dagelijkse verrichtingen
U heeft een vraag over uw rekening, uw kaart, een bepaalde verrichting? U heeft hulp nodig bij het gebruik van Easy Banking app of Easy Banking Web? Onze experts staan voor je klaar!
Verzekeren, beleggen, een project?
En dat is niet alles. Wilt u een check-up van uw verzekeringen, praten over de financiering van een project, uw spaargeld wakker schudden of uw pensioen voorbereiden? Ook dan kunt u rekenen op onze specialisten ter zake.
In nauwe samenwerking met uw kantoor
De adviseurs van het Easy Banking Centre en uw persoonlijke adviseur werken nauw samen om u zo efficiënt mogelijk te helpen, binnen en buiten de kantooruren. Tijdens de week of op zaterdag, er is altijd iemand beschikbaar die uw dossier kent. Zelfs bij onverwachte vragen.
Bij u in de buurt
12 locaties over 10 steden in heel België. Brussel, Antwerpen, Gent, Leuven, Hasselt, Kortrijk, Charleroi, Luik, Bergen, Jambes… ook geografisch zijn onze adviseurs vlakbij.
Ons contacteren
Via Easy Banking App
Contacteer ons via Easy Banking App en krijg meteen een expert aan de lijn.
- Meld u aan op Easy Banking App
- Klik op het Communicatie icoon onderaan het scherm
- Klik op Easy Banking Centre
U krijgt meteen de juiste expert aan de lijn die toegang heeft tot uw gegevens, via een beveiligde verbinding.
Via Easy Banking Phone
Met uw klantnummer en uw persoonlijke code van vijf cijfers staat u in rechtstreeks contact met onze adviseurs via 02 762 60 00.
Easy Banking Phone is een beveiligde telefoonverbinding. Erg handig wanneer u in alle veiligheid uw saldo wilt checken of een overschrijving wilt doen met uw GSM of vaste telefoon. U heeft nog geen code? Lees hier hoe u een code aanmaakt.
Via de Community
Op de Community kunt u 24/7 terecht voor een antwoord op al uw vragen, dankzij de unieke samenwerking tussen klanten en medewerkers van de bank.
U vindt niet wat u zoekt? Stel uw vraag aan de Community en krijg het juiste antwoord. Aarzel niet om ook anderen te helpen en uw ervaringen te delen.
Bel ons
Speciale telefoonnummers voor elke situatie
Specifieke hulp nodig?
- Als Priority klant kunt u contact opnemen met uw persoonlijke adviseur James via Priority by James op 02 433 41 69.
- Voor Private Banking klanten bieden we een ruimere toegankelijkheid aan via Private Banking by James op 02 433 40 51.
- Als ondernemer contacteert u onze persoonlijke adviseurs op 02 433 43 31.
En ook
Online toegang tot uw bank: eenvoudig, snel en veilig
Uw saldo checken? Een factuur betalen? Een rekeninguittreksel bekijken?
Met Easy Banking App en Easy Banking Web regelt u uw bankzaken met enkele muisklikken.
Via een beveiligde toegang hebt u toegang tot uw online bank - waar u ook bent, bij u thuis of aan de andere kant van de wereld.
Zonder u te verplaatsen via een videogesprek, tot 20 uur
Kunt u zich niet verplaatsen? Een drukke werkdag achter de rug? Zin om direct naar huis te gaan?
Maak een afspraak voor een videogesprek met uw adviseur. Zo kunt u makkelijk communiceren op afstand: via een beveiligde verbinding, waar u ook bent. En u geniet dezelfde expertise als in het kantoor.
Uw bankadviseur staat voor u klaar voor een videogesprek tijdens de week van 9 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 20 uur, op zaterdag van 9.30 tot 12.30 uur.